Ένα σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας και της ψηφιακής θωράκισης της χώρας πραγματοποιείται τη Δευτέρα, με τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης Πληροφορικής Κυβερνοχώρου (ΔΙΠΛΗΚΥΒ) του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας στο Πεντάγωνο.
Στην τελετή βρίσκονται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας, οι οποίοι εγκαινίασαν το νέο επιχειρησιακό κέντρο που φιλοδοξεί να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στην προστασία των κρίσιμων ψηφιακών υποδομών της χώρας.
Η θεμελίωση του έργου πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2024 από τον δωρητή Αθανάσιο Λασκαρίδη, ενώ πλέον τίθεται σε πλήρη επιχειρησιακή λειτουργία ως κεντρικός κόμβος αντιμετώπισης ψηφιακών απειλών και κυβερνοεπιθέσεων.
















